17.10

Det blev en väldigt trevlig middag hos Ida igår och den lilla smak jag kände av maten så var det gott.
Mesta tiden var vi bara tjejer då Anderas hade blivit utkastad.

Födelsedagsbarnet herself:


Klappade såklart lite på min häst också. Hon har blivit ännu högre. Stor dam.
Stråla , Dagg och Prinsen


Nu ska jag ut och röra på mina hemmavarande hästar.
När jag var ut igår så körde jag förbi en gård där dom stod och eldade och myste och både Mayan och Leffe höll på krypa ur skinnet. Eld är farliga grejer.

4 kommentarer
Johanna

Ja så gott som, ungefär 2/dgr veckan rider vi varsin och på helgerna försöker jag aktivera båda.

Jag skulle gärna velat lägga ner 5-6/dgr veckan på dom, men det känns grymt överambitiöst när det inte är mina egna hästar...

Ida

Grymt tjusig pose! Jag kanske skulle satsa på modellkarriär i alla fall.. hoho

Linda

Ida: Absolut. Och jag kanske skulle satsa på fotografyrket så bra bilder som jag tar.

Ida

Ooo ja den på mig var knappt nå suddig alls ju och den andra var bara lite mörk.. det blev extra vackert med fokus på den vita pinnen ;D