Nej jag är inte dräktig

Äntligen kom en liten urladdning med regn och åska. Det har varit plågsamt varmt idag. Inte bara i dag för den delen men det har verkligen kännts att nånting varit på gång. Tungt i luften och tungt i huvudet. Jag hoppas verkligen att det blir svalare nu som dom lovat.
Ledig imorgon, då ska jag sova halva dan och om det är lika varmt så blir det definitivt bad. Sen måste jag tvätta stallet och greja där så morgondagen kommer gå lika fort som alla andra dagar.

Jag känner mig mest bara helt slut i skallen just nu. Det är så jäkla roligt att jobba men jobbigt. Annars skulle det inte heta "jobb"  Maha.
Just nu har jag två favorit tanter som är så söta goa så jag skulle kunna ta med dom hem.
Jag har fått så mycket komplimanger i dag och igår för att jag drog på mig en klänning. Det gjorde jag inte för att "vara fin" utan enbart för att slippa svettas fullt lika mkt. Dock fick jag en drypande spydig "tror du att du är fin va" som tog precis på aj knappen och så fick jag en "är du med barn" suck, nej jag är bara tjock.. (Mmm Det är inte kul hela tiden på jobbet...)
Så lustigt det är att man tar åt sig det dåliga och skjuter i från sig det bra.
3 kommentarer
Dunder&Jag

det har ju varit så olidligt varmt sista dagarna.. så klänning är perfa, men en annan ser ju ut som en stoppad korv ;0)

Linda

Men du har ju varit dräktig =D då får man se ut som en stoppad korv =)

Linnea

Haha, fick samma kommentar av en rätt så tjock gubbe på jobbet.

"Är du på smällen?" nä sa jag, jag är bara tjock. "Njaa.." sa han. "inte är du så tjock inte.. - som mig ungefär!"



hahah!