Seg som kola

Det verkar som det blir en sväng till Ida ikväll för att dricka lite vin och äta upp lite överblivet från bröllopet. Så allt jag hade tänkt göra idag får skjutas upp till imorgon för självklart har jag inte gjort nånting ännu. Sovit hela jävla dan.
Kanske lite vin kan bota ont i halsen, jo det tror jag på
Oroar mig för fröken Mayan, att jag ska ha så svårt att släppa greppet... Jösses.
Men jag är lite orolig eftersom hon ska till en ridskola. Ridskolor gillar jag inte, dom har så mycket idiotiska ideer. Mest oroar jag mig för att dom ska få för sig att sätta på Mayan en annan sadel eller bett eller inspänningar eller annat skit. Och undrar om C har modet att stå emot och säja nej i så fall.
Nå det blir nog bra.

Tjing
2 kommentarer
Ida

Det var skojjs att du kom gullet! =D

Linnea

Jag gillar inte heller ridskolor. usch fy tvi!