Jag är kär

i filmen Juno. Har varit väldigt skeptisk till den filmen och hade väldigt låga förväntningar men oj så bra den var. Och karaktären Juno, Love her.


Igår blev äntligen stallet högtryckstvättat. Då var det bara resten kvar. Varför tror jag alltid att saker ska gå så fort. Hittils har det ju tagit runt 5 timmar och då har jag ju haft lite hjälp också. Men det blir fint och det är roligt, önskar bara jag hade mer tid.
Mayan har fått fina fötter idag inför ridlägret hon åker på på måndag med sin medryttare. Det är spännande, jag ska bara klara av att släppa greppet oxkså. Det är svårt det.
Många tycker "men varför säljer du inte en häst" eller "varför gör du dig inte av med dom där".
Men hur gör man sig av med en vän, hur gör man sig av med en familjemedlem? Hur gör man sig av med en del av sin själ?
Många som inte förstår exakt hur viktiga djuren är för mig. Många gånger blir jag jobbig också just därför...
Men Mayan blir ju bara borta 4 dagar nu och C känner jag och litar på så det ska nog gå utmärkt.

Tömkört Stråla idag. Min sessa. Duktigast.
0 kommentarer