Hostar, nyser och fryser

Nu har Mayan åkt och jag är inte nöjd, jag hade fått veta att hon skulle få ha en egen hage, nu har ridläraren där bestämt att hon ska gå med en annan häst som dessutom äter hälften så mkt som hon gör.
Jag tycker att det är jävligt onödigt att hålla på och släppa ihop två okända hästar för 4 dagar. Så onödigt att riskera skador och skit.
Blir så arg för att hon tycker sig ha rätten att bestämma över min häst. Det är väl ändå jag som känner henne bäst.
Jag ville även att hon skulle få gå i hagen en stund när dom kom dit, dels för att hon skulle bli lättare att hantera för C, men det fick hon inte för att ridläraren tyckte bla bla... Argh!!

Och så är jag arg för att facebook inte fungerar. Djälva skit och dynga.
Och så har jag extra ont i lederna när det är så här kallt.
Nu tror jag att jag ska sluta gnälla och gå och gräva ner mig i soffan med lite filmer.

I natt har jag sovit fullt påklädd med två täcken och frysit ändå...
2 kommentarer
Linnea

ridläraren kan ta sig nånstans, varför ska denne viktigpetter bestämma det?? så sur jag blev!

Dunder&Jag

Dåligt av ridläraren.. är inte bra att dela hage med en som har ett helt annat energibehov