Gott & blandat

Malaco borde göra en påse med enbart lakrits "rören". Mums.

Dags att välja gymkort på jobbet nu och jag är så sugen. Oh vad det skulle behövas. Men jag har ju inte tid. Även om jag "tar" mig tid så är det ju minst 2 timmar 2 dagar i veckan vilket gör 4 timmar mindre att spendera med djuren.
Jag får ta och börja hårdträna dom istället så får jag själv lite mer motion på köpet. Fasen vilket dåligt flås jag har.
Usch. Och dom där kilona jag hade tappat tidigare dom hittade tillbaka under sommaren. Med allt jag stoppar i mig så måste jag ju röra på mig också, för det går ju bara inte att hoppa godis
Benet/rumpan gör fortfarande ont men inte värre än att det går ändå, springa kan jag dock inte göra ännu. Vilken enorm tid det tog, jag som tänkte det skulle gå på ett kick.

Pablo Fransico kommer till luleå i oktober och så märker jag det för sent så det finns såklart inga biljetter. Fan fan fan.
Alltid när det är något som hade varit intressant så missar jag det och det här hade jag verkligen velat gå på.

Imorgon blir det boden för att titta på Andreas och Dagg =)
0 kommentarer