God natt

Det var en trevlig lördag kväll trots att vi alla 3 var väldigt trötta och sega.
Idag är jag än värre trött. Kaputtski.

Red Mayan en kort sväng för att känna hur hon känns inför att hon ska åka imorgon. Höll på att sluta med en avtrillning. Vi lunkar fram efter vägen och jag halvsover och Mayan söker gräs så plötsligt flyger en fågel upp och Mayan gör en kanonsnabb vändning ett kvarts varv åt vänster varpå jag och sadeln typ är kvar i utgångsläget. Ha ha.
Jäkligt tur att hon stannade där, hade hon fortsatt ett halvt varv så hade det slutat med att jag dråsat i backen. Slet såklart till i den gamla skadan rätt bra men det var också tur att det var åt vänster hon for och inte höger. Aj aj.
Ja se hästar... Ha ha.

Kallt är det nu. Brr brr. Har hösten kommit nu? Det känns så. Det lukar så.

Nu förstår jag inte alls varför jag sitter här. Znark...
0 kommentarer