Antiklimax

Kikade i postlådan när jag kom hem och fann ett brev från en privat person och det såg precis ut som Theres handstil så det kändes både roligt och spännande. Så öppnar jag brevet och det är bara räkningen från hovslagaren. Hallå antiklimax.

Har sett Tru Blood nu i kväll, har varit nyfiken på den ett tag då "alla" pratar om den. Påminnde väldigt mycket om Twillight böckerna (inte filmen) men mycket råare.
Går kl 22 vilket är en suverän tid, gillar inte då program man vill se börjar 20 eller 21, då hinner jag aldrig hem från jobbet. Få se om jag lyckas följa denna serie nu då.
2 kommentarer
Johanna

var ju också sugen på att se den, men missade...

zizi

Kein problem :) Det var min lillebror som fick mig att börja kolla på serien för att han sa att det påminnde om Twilight och han har bara sett filmen (tro mig, jag var förvånad när han bertättade att han sett filmen!) så vissa likheter har serien med filmen också :)