Ja det är våren

som har kommit tillbaka igen. Eller hur det nu var.
Drömmar om fina lilla mys i natt. Tycker om.
Sov till kl tre idag... urk.. men då somnade jag inte före 5 i alla fall. Trött som sjutton hela dan, zombie dag. Å ruckelkroppen. Urk. Är så less på att inte kunna sova på nätterna.
Sol och 10 grader varmt i skuggan, sprang ut utan jacka woho men ne det blåste (såklart) svinkallt så det var bara på med jacka, mössa, vantar och tjocksockar.. (grannen tyckte dock att det var lämpligt T-shirt väder tsk tsk) 
Lyckats motionera alla busarna idag. För jag hade bestämt det.
Körtur med Skorpan och Stråla på släp, så duktiga flickor. Stråla har slutat låtsas vara rädd för bilar i alla fall men bussar och lastbilar är lite obehagliga på riktigt. Mötte en buss idag. Bra =)
Sen en ridtur (bara skritt) med Leffe och Mayan på släp. Mysigt mysigt.
Med risk för att låta lite tjatig. Fan vad jag älskar våren!
Svanar, gäss, sol, lera, hästhår..

Ida undra om jag har nå planer för vad vi ska göra i stockholm. Göra? Vadå göra. Jo äta glass och på Pizza hut. Ha ha.
Äh, jag är så nöjd med att bara åka bort en sväng så jag gör vad som helst.
1 kommentar
Linnea

Det hoppas vi med.. Han är utan tvekan den snällaste hästen jag mött, den hästen finner sig i vad som helst.. sen att han haft en skitstövel till ägare i två år blir ju inte heller bättre, men nu när Samuel köpt honom blir det nog ändring på det.. Fina Kalle!



Jag älskar våren!!! :D idag ska jag ut på gården och stöka ihop lite, ta in sista veden och skotta fram grillplatsen. Tjoho :D