Hufvudstaden

Hästvakten är informerad, väskan är packad och håret är färgat. Nu är jag redo för ett besök i huvudstaden.
Tänk att en så ändå liten resa kan göra en så pepp. Ibland behövs det inte mycket.

Har varit en riktigt bra dag idag ändå. Jag lyckades somna där vid 3 i natt hoprullad till en boll i soffan. Men det har ändå gått bra att jobba i dag. Tänk vad skönt det vore om jag hade vetat i förväg vilka dagar som skulle vara bättre och vilka som var sämre.
Fast hundarna har varit väldigt dålig i magen, det var ju mindre bra. Leia har bara kräkts men Ebba har haft diarré också, i hela bilen dessutom. Stackars lilla gumman. Det blev nog lite för mycket slaktavfall där igår. Jag är inte speciellt kräsen av mig men lukten i bilen, den var riktigt läskig.
3 kommentarer
M:et på exil (Tiger)

Usch då, typisk med dåliga magar då man ska bort och djuren har substitutmatte. :/

Hoppas du får en helt fantastiskt kravlöst underbar vistelse i "af hufvudstaaaaden".



M o P - förstår att det känns jobbit. Jag håller alla tummar att det ska bi bättre för dem, och Dig.



Kramar

Linnea

Så härligt att åka bort ett tag... Ja visst kan man tycka att det skulle vara skönt om man inte hade djur som måste ordnas och fixas och donas innan man kan åka. Men då inser man hur otroligt försämrad livskvalite man skulle få, så de få gånger man åker bort är det värt allt besvär med att ordna skötare till sina älsklingar :)

Hoppas du får en trevlig resa. Kram!

M:et på exil (Tiger) IGEN

Är det inte kul att två systrar hänger i din blogg?? Hahah! Hade du träffat syster Linnea? Kommer inte ihåg.

Vi hälsar på henne nästa gång du kommer förbi - eller hör med henne om du är på tur hemmåt. Hon har ett stort kök och stort hjärta i sitt stora hus. :D



Hoppas sthlm var fantastiskt. Kramar