Förbannat

vilket härligt väder idag. Jag har till och med gått i T-shirt, inte illa.
Me loves springtime.
Bra dag på jobbet fast det går lite halvtungt, köpt en vattenbalja åt hästarna dom går ju alltid sönder på vintrarna, mys i hagen, mysig ridtur, finaste hästarna. Hem till mamma och pappa, det är inte så bra med dom dock. Jag försöker få dom att hålla humöret uppe att det blir bättre. Pysslat lite där och ätit god mat, lamm, smaskens.
Bonden har slaktat och Ebba mumsar slaktavfall. Smaskens. Hi hi.
Nu ska jag försöka hålla mig vaken en stund till och hoppas på att kunna somna gott när det är dags stört trött nu i alla fall. Jobba 7-16 imorgon.. Snark.
1 kommentar
Andreas Nilsson

Jag innstämmer , vilken härlig dag . Vi har grillat och efter det var jag och dagg på en härlig tur med vagnen . I går var jag och Ida och red på Dagg , skitkul .