Zzzz

Ja. Måndag kväll fick jag vansinnigt ont i magen, ringde hc på morgonen och fick komma dit på en gång. En barnmorska undersökte mig och sa att det verkar vara blindtarmen och skickade mig till akuten.
Så där fick jag sen vara heeeela dagen. 
Med slutlig bedömning att det är blindtarmen som bråkar men att mina prover visserligen var lite förhöjda men inte jättedåliga och jag "såg ju pigg ut" så jag fick åka hem med order att återkomma om det inte blev bättre.
Och lite bättre är det så jag åkte inte tillbaka idag. Fortfarande ganska ordenligt ont men igår var det fruktansvärt ömt och smärtsamt. 
Trött dock, idag ser jag nog inte speciellt trött ut.
Sovit mellan 20 och 15 med bara en vända upp för att kissa och ge hästarna mat. Sen tvingade jag mig ur sängen och har suttit i fotöljen och halvslumrat hela resterande dag/kväll.

Åkte till hästarna och klappade lite på dom och pratade med Helena en stund. 
Det gör så gott att få vara med dom där nötterna lite. 
Jag blev riktigt arg på Stråla när hon gjorde utfall mot Hamrex och hon blev ack så konfunderad 
Flera minuter av den här minen. 
Sen började hon gäspa och gäspa och gäspa 
Och sen fick han stå bredvid henne och äta, med bara ca två meters avstånd. 


Den här lilla familjen är lite för orädda kan jag tycka 
1 kommentar
Tiger

Men! Detta låter ju exakt som nått du skrev för 6 mån sedan? Igen misstänkt blindtarm, igen sänd hem för du "såg bättre ut"? Ja, den kan kanske självläka men hur mkt ska det behövas för att de ska ta och op bort den?
Irri!

Huvudsaken du mår bättre nu.

Strålan verkar tänka till lite i torktumlaren. Alltid något! ;)

Svar: Ja det var ju det. Händer det igen så får dom plocka bort eländet.
Stjärnstrålar