Tuta på

Var på gymmet igår för första gången på en evighet. Det var liksom en del som kom ivägen.
Har även väldigt svårt för att stänga in mig på ett gym om vädret är bra, då är jag hellre ute under rasten. Men igår var det så jävla halt
Jag är stark. Det är klart att man har en okej grundfysik och att man håller igång det lite med fyra hästar att ta hand om men jag är ändå starkare och orkar mer än jag hade förväntat mig. Och när jag väl är där och börjar dra i maskiner och kickar tjurskallen in, den är bra till mycket den. 
Det är bara den där jävla andningen som tar stopp. 

Sen har jag som vanligt lite svårt för "lagom" det är liksom allt eller inget så jag tuta på så jag blev både darrig och yr och hade svårt att röra lemmarna efteråt men det är å andra sidan en ganska skön känsla.
Lite lagom träningsvärk idag också men även huvudvärk. 


0 kommentarer