Mys

Äntligen är dom polare, gullisarna, det är så himla fint

💖
Vi har haft mys och biolight i ligghallen idag. Himla bra timing att hyra den nu när det ändå inte har gått att rida. 

Sen hjälptes vi åt att renbädda, jag och Stråla 

För några veckor sedan så tog jag tag i det här med sjukgymnast igen och åkte till hermelinen, blev dock VÄLDIGT besviken över det besöket men tänkte att jag ger det en chans, men nej. Oengagerad människa som jag inte fick några bra vibbar alls av så jag slutade gå dit. 
Men nu tänkte jag att va fan, ett nytt försök, jag pallar inte vara så här dålig, när man bara blir sämre och sämre och måste trycka i sig mängder med värktabletter för att ens orka existera. 
Nej. 
Så jag pallrade mig iväg idag, utan större förhoppningar och fick träffa en människa som faktiskt lyssnade på mig!! Och inte nog med det så förstod han vad jag sa och även det jag inte sa. 
Jag hade råkat hamna hos en människa som har jobbat med folk med min smärtproblematik i 15 år.
Vi pratade länge och jag kände att det var en människa som faktiskt, hör och häpna bryr sig och som har kunskap och engagemang och jag höll på att börja gråta. 
Bara av lycka över att EN människa i vårdapparaten faktiskt HÖR mig och förstår. 
Sen får vi väl se vart det landar, jag har ju haft förhoppningar förr men jag kommer iallafall att fara dit igen på torsdag det är ett som är säkert. 

3 kommentarer
Johanna

Åh, plötsligt händer det, hoppas du får hjälp.

Anonym

Åh! Wow! Till allt! <3

Tiger

Va? Skrev in mitt nick men blev "anonym"? Perkile! Det är jag, ovan.
/Tiger