AAAAAAAJ

Jag har sån tandvärk att jag tror att hela käken sprängs snart.
😭
Jag har aldrig haft tandvärk förut men det är ju klart att det blir tandvärken från helvetet 2018.

Haft ont i en vecka, ganska olidligt ont sen i lördags men nu går det knappt att lindra med för många pronaxen mer. 
Jag satt tidigare idag och funderade på att ringa tandläkaren men började gråta av bara tanken på det. 
Men nu börjar smärtan övervinna skräcken. 
För i hela HELVETE vad ont det gör. Hela käken upp bakom ögat och över kindbenet och nu senast gör det även ont i underkäken och framtänderna. Fast det var i en tand uppe som det började.
Och så ska man dessutom betala flera tusen för att bli torterad. Fy för satan 
😟

Stråla och Hamrex har kämpat bra på ridbanan idag. Blev bara upphöjda kavaletti och galoppbommar. 
Stråla var jätteduktig och jag vet nån som kommer vara mör imorgon.

Annars väldigt väl värt att lägga ut grus även om det kommer sjunka ner i leran såsmåningom så är det toppen så länge det ligger. 

2 kommentarer
Johanna

Linda, du måste gå till tandläkaren. Infektion i munnen är inte att leka med!

Tiger

Kom in för att säga samma som ovan!
D:

Obra att ha evt infektion som kan krypa vidare. Säg att du är JÄTTERÄDD och fråga efter den försiktigaste och mest i det fältet erfarne tandläkaren.
Alternativ få lugnande/nedsövning för att fixa? Det går. Men kanske inte när det är akut.
Ring!