Zzzzz

Jag har idag varit på 2.5 timmar orientalisk dans.
Jobbet bjöd, tackar. 
Det var jättejobbigt, jättesvårt och jätteroligt. Och nu är jag jättetrött. 
Jag har tydligen betydligt bättre kontroll på mina kroppsdelar än jag trodde, inte illa pinkat faktiskt. 
Nu vill jag göra mer. Skulle vara skitkul att gå nån kurs men en får la se. 
Just nu har jag massiv pengaångest, massiv. Det har blivit lite för mycket yoloande på senaste blandat med skit man måste betala så nu är det skrik och panik. Jag är rätt bra på att stoppa huvudet i sanden men nu går det inte riktigt. Jag vet fan inte. På riktigt. Och så lite sjukskrivning som grädde på moset. Ja det är ju underbart... 😖
Försöker sälja lite skit som jag inte använder men precis mitt i black friday var kanske mycket dumt att börja försöka få något sålt. 

Älskar fullmåne 💖
Älskar! 
1 kommentar
Johanna

Vad roligt, jag gick afrikansk dans ett tag, var jättekul.