Inte det nej

Jag trodde att jag skulle ha en matt och trött häst idag men inte det. Hon var lite små trött innan vi for ut, lätt jogging stod på schemat för att röra lite på sig efter en hård träning.
Hon var energisk och positiv och kändes superfräch och fin. 
Hoppning gör typ under med min kuse. 

Mattes fantabulösa lilla skithäst. 
Men sjuttsingen vad hon skulle behöva klippas om hon ska hålla igång och tränas ordentligt i vinter. Vi får väl bara hoppas på snö också så att vi KAN hålla igång ordentligt. 
Hamrex skulle också behöva klippas lite... 


Jag börjar nu noja över att något ska hända. Nu när hon är sitt bästa nånsin, behöver inte ens ha täcke på om det inte är nederbörd, hon är så fräsch och fin i kroppen. 
Men det är ju inte som att livet brukar låta mig ha något fantastiskt en speciellt lång stund så nu går jag och väntar på smällen som garanterat lurar bakom nästa krök. 
0 kommentarer