En jävla måndag

Ropade hej lite för fort och hade svinont i magen hela natten och mådde illa, sovit väldigt konstigt och drömt skumma drömmar, idag har det dock varit relativt okej hela dagen, så pass att jag har kunnat underhålla mig lite iallafall. 
Strosat med Ebba i solen 
Suttit i en snödriva, burit in ved, tvättat Ebba vilket jag tänkt göra väldigt länge men nu är hon fluffig, len och lockig i pälsen, klippt klor, tvättat mig själv (det var ett tag sen), rensat öron (på hunden) och bakat banankaka.
En annan fluff har solat han med. 
 
Tittade på mig själv i spegeln och konstaterade att jag nog ser ut som jag känner mig 
 
Jag skulle vilja åka nånstans. Men vart. Och göra vad. 
Nåväl, imorgon har jag rafflande planer på att åka och handla. Whoo... Eh  
1 kommentar
Therese

Jäkla mage, nu får den ge sig, skönt att det lugnade sig så du kunde göra nått. Håller tummarna att trenden håller i dig och att det går över helt.
Tur vi ska åka till Sthlm snart iaf, håll ut. 😊