Semester i sikte

Hade en väldigt rafflande midsommarafton. Först barnridning med Skorpan i hamnen i regn och blåst.
Sen slappande med katt på magen och em cykeltur med Strålan
Just nu är jag superpepp över min semester, nåväl så pass superpepp som jag kan bli med tankar om att allt ändå kommer att gå åt skogen.
Men om det blir som planerat och som jag verkligen verkligen verkligen hoppas att det kommer bli så åker jag till Skellefteå på måndag och tittar på en häst.
På tisdag ska jag fara till ena hästen som jag redan träffat och rida utan att matte är med. 
På onsdag morgon packar jag in Stråla i transporten och åker till Kalix och tittar på WE tävling för att sedan vara med på en träning.
Sen på kvällen kommer Therese och Smash till oss och det ser jag fram emot så mycket att jag knappt vågar tänka på det. Det är liksom inte sant förrän dom är på plats.
På torsdag blir det we träning i Kalix igen och sen  vet inte exakt hur länge dom stannar men iallafall flera dagar tillsammans med Therese och Smash 
Och jag som vill planera och veta har gått bananas i huvudet om allt jag vill hinna göra.
Voffsan som fortfarande äter dåligt. 
0 kommentarer