Bra dag

Började med att vakna efter en supertung natt med  extrem huvudvärk och illamående. Så nära på att ställa in dagens aktiviteter för att jag mådde så dåligt men tryckte i mig massor med piller och packade mig iväg. Sen blev jag också pga att hjärnan inte fungerar, men det löste sig gott.
Huvudvärken och illamåendet gav sig något, solen gassande och Strålan var helt underbar.  Fina duktiga fantastiska häst.
Superpärlan.
När hon gjorde en helt magisk galoppfattning blev jag så glad att jag tappade koncepterna helt. 
Ha ha  jag kan verkligen inte hålla mig. Det är tur att man är bland vänner och med folk som delar ens glädje och inte tittar snett.
Nej det var så himla roligt,  Anke lyckas verkligen ta oss framåt varje gång och hon tycker även att Stråla blir finare för varje gång hon ser henne och det är ju jättekul.
 
Sen jättegod mat och trevligt prat. 
En dag som jag behövde så galet mycket.
 
När jag kom hem sent på kvällen så blev det även en tur med cykeln i kvällssolen med Leffe och Skorpan 
 
1 kommentar
Lena

Låter som en toppendag! Nu ångrar jag ju att jag inte kom o tittade :(

Svar: Ja det var verkligen toppen. Supertrevligt och roligt
Stjärnstrålar