Blah och bläh

Absolut sist på bollen med snapchat och ingen aning om hur man hittar folk. 
Hursom så tog jag den här bilden imorse 
och skrattade i ungefär en kvart. 
 
Stråla och Skorpan var på rymmen på morgonen och har tryckt gräs så dom var sprickfärdiga. Då kunde man hålla sig för skratt. 
Hela hagen var riven men Leffe han stod kvar och var olycklig för att han inte fick följa. Fjant. 
 
Å jag är så trött! Sinnessjukt jobbig natt. 
Och andningen är sämre, tycker att det är som en odör av var när jag andas och så har det börjat väsa och så gör det ont.
 
Var till läkaren förra måndagen och eftersom jag haft så himla ont runt hjärtat också så tog dom även ett ekg och jag förstår väl att det säkert är ångesten men det vore ju kanske dumt att ignorera ont i hjärtat speciellt som det gör mer ont när jag anstränger mig men känns hela tiden och även i vänster arm. 
Och egentligen så skulle jag vilja gå dit och säga hej jag har sån jävla ångest, ge mig stark stark medicin så jag slipper känna något mer men å andra sidan sidan så är jag rädd för att dom då ska avfärda allt annat helt och hållet. 
Och egentligen skulle jag behöva vara sjukskriven för jag orkar egentligen inte alls men jag måste för jag har inte råd att vara sjukskriven. Men jag orkar inte. 
Nätterna orkar jag fysiskt men inte psykiskt och dagarna orkar jag psykiskt men inte fysiskt... 
 
Men hur som så sa läkaren då att om andningen inte var bra på fyra veckor till så skulle dom fortsätta utredning, så typ två veckor till. Eller två och en halv. 
Prover ser okej ut, lite hög sänka men bättre än förra gången iallafall. 
Bläh
0 kommentarer