Buspojkar

Ganska blä idag, både fysiskt och psykiskt. Ont. Lite extra ont, högerhanden har bråkat ordentligt ett tag nu och det är ju besvärligt. 
Sjukt ont i nacke /huvud.
 
Men trevligt besök hos Frej, matte hade fått förhinder och hovslagaren var på ingång så jag åkte dit och var med på det. Pysslade om honom och pussade på honom och tog en ridtur, nu börjar han vara den Frejsing som jag kände i somras.
 
 
Så kan man ta såna här bilder också när bäbishästen tänker vända hem mitt i fotograferingen 
😁
Han är så himla fin den där plutten.
 
Igår gick jag med Leffe och Stråla till ridbanan, Helena hade haft ut Stråla torsdag fredag och lördag, och lät Stråla springa lös lite, hon var superduktig, travade fint och rullade på i galopp i båda varven. 
Leffe sprang några vändor han också. 
Leffe fick gå lös nästan hela promenaden och sen när vi kom hem så fick han vara lös på gården,  som vanligt, åt sin hink och försvann
😂
Då hade gubben promenerat iväg igen, själv och gått ganska långt men kom iallafall när jag ropade på honom.
Han är som rolig gammelman. 
0 kommentarer