Nice

Vilket glädjerus jag fick av att vara ute och åka rallyhäst i afton, bortåt var det inte så mycket rally, ganska lagom, kanske att hon verkade lite trött men den tröttheten var helt bortblåst på hemvägen så hon fick trava på, vi hade varit ganska långt så det blev en bra joggingbit att trava hela hemvägen, nå inte hela hela men, på slutet innan det är dags att skritta av så rullar hon över i galopp och galopperar en gode bra bit i friskt tempo, så roligt och så höll jag på att flyga ur vagnen också pga skoterspår över vägen =gupp.
Ha ha
 
Mys mitt ute i mörka skogen 
 
Så ordentligt rastad tös. 
 
Jag försöker boosta mig med smoothie, ja ja, det var ju så dags nu men va fan bättre sent än aldrig. 
Fortfarande inte en tillstymmelse till smak, lustigt nog känner jag lukten av citron, inte smaken, bara lukten men det ger ju hopp iallafall. 
 
Ebba får fortsätta posera framför snö pga.. ja.. buttloads med snö
Och så är hon så jävla gulli också
Sne grånäsa 
0 kommentarer