Men grattis

Helena skickade ett sms igår och undrade om hon kunde ta torsdag och onsdag, enda dagarna hon kunde,  okej sa jag och suckade lite för att jag är så jäkla slut men hästen behöver röra på sig. 
Släpade mig iallafall ut med Stråla en sväng efter jobbet imorse men bara skritt för jag orkade verkligen ingenting. 
Fin häst annars, kändes gungig och mjuk i kroppen. 
Sen när jag skulle åka förbi och ge hästarna mat innan jobbet på kvällen så var ju Helena där, då hade hon skrivit TISDAG och onsdag i smset. Alltså min hjärna, suck... 
Gjorde absolut bara gott för Stråla att gå två vändor men det kändes så onödigt att Helena tagit sig ut i snöstormen i onödan. Snö ja. Nu räcker det... Faktiskt. Alltså. Stopp 
 
 
Vaknade fö med lite feber men då kändes det för sent för att sjukanmäla sig, jag hoppas bara att jag inte smittar nån men det är ju redan för sent i så fall. 
Jobbigt läge när det går så upp och ner hela tiden, konstant slut men i övrigt är det definitivt inte en klassisk förkylning. 
5:e veckan dock. Så jävla less. 
Hostar så jag kräks emellanåt, stundvis inget speciellt. Varvat torr hosta med extrema mängder slem.
Zzzz
0 kommentarer