Usch

Jag drömde att Stråla blev jätteskadad och veterinären sa att det bara var att avliva.
Fy fan. 

Än lever hon iallafall och är väldigt spruttibangbang. 
Pigg och glad och go idag 
Matten är inte så pigg och glad utan snarare fullständigt utmattad och har svårt att hålla sig upprätt och ögonen öppna. 
Undrar hur jag ska klara av kurs torsdag och fredag. Jag kan inte rida utan utövar någon form av fastklamrande bara uppe på ryggen. 
Men tänkte att jag skulle försöka undvika att gnälla i bloggen för att jag tänker att dom som läser måste tro att jag inte gör annat än gnäller och den människan vill jag inte vara. 
Faktum är att jag nästan aldrig gnäller annat än just i bloggen. 
Det står en Rudolf bil utanför jobbet. Underbart! 

Hon är en sån pärla min häst. 
Livrädd för rakapparaten dock så det blev en katastrofalt ful luftlucka. 
Hästen som inte vickar på örat om nån svetsar bredvid henne.... 

0 kommentarer