Skit

Nu är jag less, nu vill jag ut och rida.
Förra veckan blev en blah vecka, en ridtur med Strålan i underbar snö, underlaget var dock riktigt kasst men mysigt var det. 
Och så blev det en ridtur med Hamrex, en väldigt trevlig en. 
Men annars har jag fått jobba, jobbar extra en del, samt varit för risig så att jag inte har orkat. 
På fredagen var jag så dålig i nacken att jag låg i sängen hela dagen och blundade pga att ont i nacken bringar ont i huvudet och då blir smärtsamt att titta. 
På kvällen åkte jag på julfest på jobbet fast jag borde ha stannat hemma. Det var bara jobbigt. 
Men väldigt god mat iallafall. 

Så snälla universum låt mig ha en bra vecka så jag orkar göra det jag vill. 
Plz

Fö så fick den här mig både att skratta och att tänka "Ja precis så" 

Är så himla känslosam och pendlar mellan bitterhet, att känna mig ensam i hela världen, ledsen för allt jag förlorat och allt jag aldrig kommer få. 
Och så en del kort stubin ovanpå det. 
Och en jul dessutom.. Och sen kommer nyår som jag redan avskyr och påminner mig om att det inte finns en 
enda kotte som ens hade velat umgås med mig under jul och nyår så det blir jävligt skönt att få jobba. 

Bitter och sorglig var det. 



2 kommentarer
Tiger

<3

(tycker själv Nyår är bara trams å idioti pga smällarhelvetet. Sänder en massa <3 <3 <3 din väg.)

Therese

Du vet vart jag finns! Ring när du vill.
Kram!♥️