Very nice

Haft en skitbra dag  
Bra på jobbet, slutade tidigt och åkte ganska direkt och hämtade hö. Bara att få åka och hämta hö när sista hösudden gick åt till lunchen idag. Fasen vad det har räckt länge ändå höeet som jag haft.
Fint, fräscht hö. Alltså, så ljuvligt att ha höet fixat.
Mitt i det jag höll på att lasta hö var jag tvungen att släppa att och yla nämen griiiisar 💖💖
 För där i en hage var dessa godbitar
 
Jag älskar grisar! Dom är såna underbara djur  Nån gång i mitt liv ska jag ha en gris eller två. Såna rosa suggor ska jag ha. Inga minigrisar även om dom också är ljuvliga.
Det gjorde mig så glad i själen att se dessa busar hoppa runt och leka och böka och stoja. Tänk om alla grisar kunde få ha det så gott. 
 
Sen var det så härligt väder att jag var tvungen ta en ridtur med Strålan . Fina tjej. Hon är som bäst min tös. Kramig var hon också 
Lite loj i kroppen i början men vi fick bra snurr på henne och på slutet gjorde hon bla en fantastisk galoppfattning, med riktig power och jag lyckades hänga med och sen även jättefina öppnor i trav med energi.
Kul kul kul! 
Dessutom superfint väder och vi traskade över viken
 
 
Sen var jag bjuden på middag så mitt folkskygga jag åkte och hängde med ett gäng folk som jag inte känner och hade jättetrevligt. 
 
0 kommentarer