Frisk

Började dagen med ett läkarbesök, uppföljning på min mage. Det var goda besked, vätskan hade försvunnit och allting såg bra ut. 
Det var ett provsvar som hette "tumörmarkör" som låg en bit ovanför referenssiffrorna som bekymrade mig men hon förklarade det med att det kan bli så på grund av retning i bukhinnan eller vad det var, det var iallafall inte cancer så det var ju skönt det.
Teorin är att det var en stor cysta som spruckit, hon visade på att den borde varit som ett äpple stort, inget dom kan veta säkert men troligen. 
Att det kanske var både det och blindtarmen. 
Nå väl. Det är iallafall bättre nu. 
 
Sovit som fan igår och idag, eller egentligen sen jag slutade jobbet på söndag. Där kom kraschlandningen till slut. 
 
Red en sväng i kväll och nu behöver man inga reflexer före kl 20. Underbart.
Pigg häst, matt matte.
 
Snart dags att packa sig iväg till huvudstaden. Väldigt snart, tiden gick undan där på slutet men jag kom mig iallafall för att tvätta lite igår så jag har något att ta på mig när jag åker. 
1 kommentar
Tiger

Men ÅH så skönt! Bra med förklaringar och att allt såg bra ut nu med magen.

Toppen! En ting mindre att förhålla sig till. <3

Njut i Sthlm!