On the way

Tack och lov så är foten riktigt bra idag, jag kan gå bra på den, den är svullen och det gör ont men det går iallafall.
På väg ner till Stockholm nu då, lite smått nervös har jag varit men det går nog bra. Jag är ju så jäkla ovan att åka och även om jag åkt själv en del så var det ju länge sen.
Nu har jag också börjat noja över att ta mig från konserten imorgon, sent med en massa fyllon, ensam. En lantis vilse i storstan liksom.
 
Jag har varit så sjukt trött både igår och idag, sovit ganska precis hela dagen. Alltså helt jäkla sinnessjukt trött. Eventuellt något bättre nu men jag vet inte. Undrar om kroppen reagerade på smärtan.
 
Blev iallafall en liten tur på Frej igår, bara jag kommit upp gick det fint. Idag prioriterade jag en sväng i skogen med Ebba
 
 
Fanns inte energi till båda delarna 
1 kommentar
Tiger

Så kul att foten är något bättre och att du kommit dig iväg! :)
Jag fattar precis dina nojor, samma här. Reser ju en del själv och ändå kan jag tänka på hur jag ska ta mig till hotellet/boendet, kvällstidbekymmer, detta med att behöva tänka extra säkerhet för att jag är ensamresande kvinna får mig att hata patriarkatet ännu mer osv.
Men så ordnar sig allt och på konsert är det ju en hel drös folk som ska hemåt, du är inte ensam. Bunda med nån person eller tillfällig vän just på vägen hem.
Önskar dig en fantastisk resa!!
:D :D :D

Svar: Eller hur, det är ju helt sjukt att tanken ens ska kunna komma upp. Men det gick fint, jag överlevde =D
Stjärnstrålar