Grusligt

Sådär, en dag med lera och jag är redan så less att jag skulle vilja lägga mig ner och grina. Och mer regn är på gång. Blä blä blä!! 
VARFÖR köpte jag inte mer grus under sommaren? Antagligen för att hagen har varit så fin hela sommaren så det försvann ur huvudet lite. 
 
Nåväl. Fortfarande matt, sovit hela dagen, och Helena kom inte i dag utan kommer imorgon istället så jag tog en liten sväng på Stråla med Frej som handhäst. Gick super, båda var jättefina. 
Älskade Strålan och fina Frejsing.
Bara skritt runt i skogen, eller, Frej fick trava på en del för att hinna med, inte så mycket motion men iaf lite aktivitet och mysigt för matten.
 
Igår såg jag hela s10 av Svenska hollywoodfruar. Underhållning på hög nivå, Gunilla är alltid ett fall för sig alltså men den nya Sofie Prydz gillade jag skarpt himla synd att hon bara var med en säsong. 
Bäst av alla är ju iaf Maria Montazami, vilken underbar människa vart får hon allt i från liksom?
0 kommentarer