Fynd

Alltså,  jag åker till Stockholm på fredag men tack vare att jag köpte sadeln så kommer jag inte ha råd att vare sig shoppa eller göra något 😂
Smart.
Nå men det kan bli jäkligt skönt bara att komma bort också, hänga på hotellet och slappa. På lördag blir det Volbeat och det är redan betalt och så ska jag äntligen hälsa på Ann och hennes vackra häst, det ska bli skitkul.
Nej jag ska sluta ha ångest för att jag inte har råd att shoppa, det kommer bli en superb minisemester.
Penstore måste jag ju nästan besöka iallafall.
Jag får väl äta hotellfrukost så det räcker för hela dagen 😁
Å stoppa ett bröd i fickan eller något.
 
Idag fyndade jag ett par jeans iallafall. 30 kronor. 👍
 
Var ute i skogen på rasten
Joggat lite minsann.
Blev så glad då jag såg en orm, det är inte ofta liksom men då jag kommer närmare ser jag att någon jävel har stämplat den rakt genom huvudet med en gåstav. (runt hål rakt igenom ormen och spår av gåstavar och människa runtom) Det är ett riktigt vidrigt beteende och ormar är dessutom fridlysta.
Där låg den på stenen och solade i godan ro och så kommer det ett arsel som anser sig ha rätt att ta ett liv. 
1 kommentar
Ann

Jag är också pank haha :) Finns många hästar att komma och klappa!

Svar: Du får passa på att använda mig om du behöver assistans med något =)Fota när du rider å så.
Stjärnstrålar