Spiral

Äntligen lättade pmsen, det var ungefär som att dra bort en tung gamla möglig yllefilt från sinnet så underbart skönt.
Med lite tur så var detta sista gången på torsdag ska jag få en spiral både som preventivmedel men läkaren som rekommenderade den sa att pmsen borde bli bättre. Tre gånger under ett halvår har dom försökt sätta in den men jag har tydligen en synnerligen besvärlig livmoder, sist så hade jag tagit olika värktabletter, på order av barnmorskan förstås, fick två olika bedövning samt dubbla doser lugnande i blodet men nope så på torsdag ska dom söva mig och trycka in fanskapet med våld. Nu får det ju då ta mig tusan lov att bli bra efter det som jag har blivit plågad liksom.
Tänk dessutom att få slippa mensen, jag får alltid så in i helvete ont, ala ligga i hop rullad och kvida för att inte tala om att få slippa köpa mensskydd och värktabletter. 
Så om det bara blir som hoppats så kommer det vara värt allt. 
 
Hm. Nåja.
 
Ridtur igår och lite sol gubevars
Det var lågvatten i viken
 
Fröken hade krut under hovarna igår och i ena galoppen drog hon på så ögonen tårades.
Fintös 
1 kommentar
Johanna

Hoppas spiralen hjälper!

Svar: Ja jag hoppas verkligen på det.
Stjärnstrålar