Gonatt

Jag kanske ska förtydliga att jag är ganska medveten om att mina tankar är just mina tankar, men mitt i de tankarna är det svårt att skilja på vad som är vad och även om jag vet, eller inte vet så är dom ju fortfarande väldigt otrevliga.
 
Lyssnat på alla avsnitt av Mia Skäringer och Anna Manheimers podd och skrattat och grinat, så underbara, jag tror faktiskt att jag är lite kär i Anna Manheimer, eller nån slags sister from another mister känsla. 
 
Annars vill jag bara ligga under täcket, tur som fan att jag har djuren som driver mig ut men nu känner jag bara att det blir skönt när Frej åker för jag orkar bara inte.
Sover, sov 4 timmar på dagen i dag. Trött, luddig, orkar knappt läsa nån text öht, orkar inte tänka en tanke från början till slut, darrig, skakig, konstig. 
Jag HATAR verkligen läkare, som dom har behandlat mig så vill jag inte ha ett skit med dom att göra men kanske... Nej, det är inte lönt, jag har redan fått en stämpel och den släpper dom inte.
 
Äh, skitsamma. 
Gonatt
3 kommentarer
Therese

Byt vårdcentral det gjorde jag och det blev så mycket bättre.

Svar: Provade ju det också, det blev ännu värre.
Stjärnstrålar

Tiger

På dina symptom (du haft länge, i perioder) så vore det som bra att utesluta sköldkörtelproblem, ok? Om du nu inte redan gjort det?
Just detta är en så hemsk sak att ha och påverkar ALLT i kroppen, men (i normalfallen) enkelt att få bukt med.
Behövs bara ett blodprov, med T1, T3 och TSH-analys för att finna ut. Ta D-vitamin, B12, långtidsglucos och Hb kontroll samtidigt!
Håller med ovan - vad om att byta vårdcentral?

Nog är det fan att man ska vara nog frisk för att kunna vara sjuk...

Angående besök, jaaa! Kom!! :D Vi får finna en tidspunkt.
Vi kan snackas på Insta i helgen?

Kram

Linnea

Men kära vän! Tycker likt syrran du bör kolla ovanstående saker. Det kan ju absolut spela in!
Och ja, dessa tankar drabbar även mig mellan varven, inte varje månad med ibland är det som att allt är extra tungt.
Byt vårdcentral igen! Hör av dig om det finns något jag kan göra❤️ Har du kvar mitt nr?

Svar: Ja, kanske, men så sitter jag där med telefonen och ångrar mig i sista stund.Men jag har köpt en massa vitaminer och grejer ifall det skulle vara något sånt som fattas.
Nej ditt nummer verkar också vara borta. =(
Stjärnstrålar