Tungrott

Fantastiskt vackert idag 
Bitvis har snön lagt sig så pass att det går att både trava och galoppera, trevligt. Strålan känns väldigt fin också. 
 
Igår var jag och hälsade på Frej och ska dit imorgon också, hans matte behöver lite hjälp 
Sötisen. 
 
Annars mår jag riktigt kasst, åt helvete vad tungt det går. Men pratade idag med en som betyder mycket för mig och det resulterade i något fint. 
Jag som senast igår tänkte att nu skiter jag i att försöka, men det är liksom inte jag.
Den jag inte trodde skulle bry sig gjorde det. Och så grinar jag pga det också... 😶 
 
Det är dock jävligt svårt när man har ett behov av att umgås när man bor som jag gör. Dom få som jag känner att jag kan bjuda in är inte intresserade och sen då.. 
Kom och drick kaffe i min kalla, mörka friggebod.
Njaaa
 
0 kommentarer