Borta bra men hemma bäst

Eller? 
Nja jag vet inte det egentligen. Underbart att komma hem till Ebba och till hästarna och en ridtur på väldigt pigg och glad Stråla med SNÖ. Fröken kändes superfräsch och fin. 
Väldigt nöjd med helgen, två dygn har känts som två veckor på ett positivt måte. Det har varit kjempe göj och väldigt koseligt. 
😁😝
 
 
Trött som sjutton efter helgen väldigt händelserik helg.
Idag promenerade vi runt området där Marie bor innan det var dags att åka.
 
Skönt att röra på röven i backarna. 
En vägskylt som man inte ser i Sverige. Dom är tokiga dom där norrmännen. 
 
 
Sova nu. 
Sov som en liten gris på planet också, märkte knappt av att vi landade och startade i oulo. 
2 kommentarer
Tiger

Gurimalla, visste inte att du uppdaterat här under besöker, alltså skillz!? :D

Så glad att du är nöjd med helgen! Det är jag med! :) Du är ju nu typ expert på Nordnorge, Tromsös historia och dessutom utmanat din höjdrädsla ordentligt.
Båtturen ut till Skjervöy och havsgapet var på närmare 7.5 timmar! Fantastiskt väder, natur och tur, kan bara hålla med.

Att musikal föll i smaken var väldigt kul, man vet ju aldrig. Jag älskar ju det själv! Mycket nöjd med scen, skådisar och regi. Kollegorna var rätt avundsjuka då just denna föreställning är helt slutsåld hela säsongen. Cool.

SÅ koselig og kjempegöy! ;D

Svar: Ha ha, ja nån special skill ska en väl ha här i livet =)
Ah vad kul. Ja tack för att jag fick den upplevelsen också. Jätteroligt.
Stjärnstrålar

Therese

Så kul å höra att du har haft det så bra! Norge är verkligen vackert! Jag brusr få sån inre energi efter ha varit där.

Svar: Så otroligt vackert.
Stjärnstrålar