Bättre och bättre

Då var det utrett två STORA saker som tyngt ordentligt.
"Jag trodde att du var sur så jag tänkte vänta tills du hörde av dig" och jag trodde att personen inte ville vara min vän alls längre, tur ändå att jag trotsa min stolthet och fortsatte tjata. Vad jag anser vara tjat anses tydligen inte lika av andra.
Men jag vill liksom inte vara för på, eller vara till besvär, eller att nån ska umgås med mig av pitty liksom. Så då blir jag kanske för av istället. 
Men just att gå omkring och tro saker är farligt, ofta tror man ju fel. 
 
Så två fina vänner är tillbaka och min speciella människa har varit min livboj. 
Fint 
 
Det har dessutom varit bra underlag för ridtur idag och solen har lyst på oss. 
Strålan kändes riktigt fin och blev rejält svettig i värmen. 
 
Lång promenad med Ebba också. 
1 kommentar
Ullis

Så skönt ❤ Det är ofta våra tankar som förgiftar oss. Fint att knutar lösts upp!

Svar: Ja visst är det så. Och kan vara från flera håll.
Stjärnstrålar