Söndag

Förbannades bergodalbana. Känner mig lätt mentalt instabil. Jätteglad till ledsen på några sekunder. Hela det känslomässiga registeret hinns med flera gånger om på en dag.
Inget nytt under solen men lite påfrestande ibland. Speciellt nu när det liksom inte blivit någon "belöning" på flera veckor. Jag blir galen! Hur fan pallar folk sånt här? 
Bah!
Typiskt mig att stoppa mig själv i klistret också, gör det hela så komplicerat som det bara går. Jadå.
Bra jobbat.
Pfft.
 
Annars, sjukt bra dag. Sov länge och som en stock, väldigt behövligt. Lång promenad med Ebba i skogen. Bytt däck på bilen, ja nu först men vi har ju fasen haft vinter tills nu. Suttit i solen med djuren. Bakat havreflarn, gjort pizza och ridit Stråla.
 
 
Blev en sväng till skogen vid fotbollsplan. Lite trav, lite galopp och mest skritt. Pigg tjej. Kändes väldigt bra idag. Möjligen lite stum i munnen men brydde mig inte om det, tg denna tur mest som motion och så gick vi i skogen och gymnastikserade kroppen.
Trevlig tur. 
Längtar efter Frej. Nu känner jag mig väldigt ridpeppad efter den här helgen med superväder och två fina ridpass. 
 
 
Funderade på vart Ebba tog vägen mitt i däckbytet, fann henne så här
Gryn
0 kommentarer