Hästtankar

Först och främst, fy satan vad kallt det är. Kvällspromenaden togs iklädd vantar, mössa och vinterjackan men krävde ändå en het dusch för att tina upp efteråt. Snöat har det gjort också. 
Helt galet. 
 
Jag har varit svintrött hela dagen och längtat efter att få gå och lägga mig men nu kan jag inte sova. Hjärnan bara jiddrar med sig själv. 
 
Den jiddrar en hel del häst
 Dels för att min superpärla har gjort ännu ett fint pass. Red för Anke idag och jag är så nöjd. Ska försöka utveckla det lite imorgon.
Dels för att Frej kommer på onsdag och jag är peppad på det. Funderar över allt som ska roddas runtomkring och så och hur det kommer funka och hur jag ska lägga upp allt i början. 
 
Fina fina finhäst.
Fick en del lovord från tränaren också och det är alltid trevligt. 
1 kommentar
Therese

Hästgrubblerier här också på gott och ont. Ska och kolla på en kuse på Torsdag.😊
Kul att Frej kommer till dig snart. 👍 Hoppas allt ska gå bra!