Häst

Mailade faktiskt om den där hästen men då svaret bara bestod i ett "ring mig" och inga svar på mina frågor så hann jag tänka om.
Plus att Personen som jag tänkte skulle följa med och titta på hästen gav mig heller aldrig något svar så jag la ner. 
Otroligt fin häst och det skulle säkert ha blivit bra men jag har lovat lovat lovat mig själv att skaffa häst med hjärnan och inte med hjärtat nästa gång och jag är inte redo ännu. 
Även om hästeriet börjar vara roligt igen så är det rent ekonomiskt mer än lovligt idiotiskt att skaffa en till nu och engagemanget är inte så stort att det finns tid och energi till en till.
 
Så nej.
 
Stråla fick en ordentlig promenad i söndags, vi gick i backrna på näset några varv samt backade, både på slät mark och i uppförsbacke. 
Mycket duktig tjej som jobbade väldigt bra och efteråt var superfin i kroppen och avslappnad. 
Igår hade jag taggat för en ridtur men var jättedålig och låg i soffan hela dagen. 
Taggade om för ridtur idag men då var fröken jätteöm i ryggen. Inte helt bra att dra av täcket idag kanske, det blev mulet och rejäl blåst. 
Tog en tur med cykeln istället och hon var väldigt pigg och glad, mycket gott humör. Fintjej. Fick iaf rasta av sig lite energi och röra på kroppen.
 
Fixat med hagen och så. Kanske ett nytt försök till ridtur imorgon... 
1 kommentar
Ullis

Du kommer nog aldrig kunna lämna ditt hjärta därhän ;)<3

Svar: Nej det är nog väldigt sant.
Stjärnstrålar