Sår

Idag var såret lite sämre, vätskade lite, lite svullet och ömt, det var inte skönt när jag pillade och tvättade men hon är en pärla iaf min fröken. Det är inte lätt ska jag säga, att sköta om ett sår mitt under magen (nåja bröstkorgen), jag är iaf glad att jag inte är veterinären som behövde operera där, så efter lite meckande så la jag mig helt sonika på rygg under henne och tvättade och pillade. Fantastiskt säkerhetstänk.
Imorgon eller på söndag får hon gå ut på lösdrift igen även om hon är extremt cool att ha inne så blir det nog skönt för henne. 
Längtar till vi får börja sätta igång igen.
 
Leffe var lös på gården en stund i kväll och vipps så var han försvunnen. Jag fann honom plundrandes fågelbordet. Gott i gott gott.
 
 
Blogg.se har slutat kunna hämta bilder från insta och min dator har slutat känna igen min telefon så det blev genast svårare att ladda upp bilder, för hur det än är så är det ju lättare att blogga via datorn, speciellt som min telefon inte finner wifi signalen nu mer.
 
Såå, mer info om vet besöker kommer när jag kan lägga upp nån bild också, lite roligare då.
 
0 kommentarer