En liten hyllning

Till min BFF Therese (som dessutom fyller år idag, eller tekniskt sett igår) 
Jag har fått så otroligt mycket stöd och pepp i allt det här konstiga för att inte tala om förståelse på en nivå som jag inte hade väntat mig. 
 
Du är helt fantastisk 
Inte bara nu, alltid.
 
 
 
Stråla fick vara ute 3 timmar idag och hon har ju varit väldigt lugn, säkert trött och påverkad men hon är ju cool fast när hon fick gå in igen, ensam, så var hon tydligt upprörd och inte ens maten kunde trösta henne så hon fick med sig Skorpan in.
Såret ser fortsatt väldigt fint ut. Magen är dock lite paj, efter medicinerna skulle jag kunna tänka mig. Lite oroande. 
1 kommentar
Therese

Tack fina, bästa du! Finns alltid här för du! Hoppas nu allt går vägen för dig i allt det konstiga! 😊

Svar: Hur det är går så är det fint nu och det är det viktigaste.
Stjärnstrålar