Vinterjacka

Det är fortsatt bra med Stråla, den som mår sämst är nog jag, en massa stress symptom magkatarren blossar upp, ryckningar i ansiktet, yrsel, hjärnludd och allmänt slut.
Det värsta tycker jag är just att inte veta. Gissa och chansa och hoppas på det bästa.
Idag har hon iallafall fått gå i vanlig hage så att hon skulle kunna söka skydd i ösregnet, inget vidare att stå i sjukhage och inte kunna ta sig undan ovädret. Tänkte först ha henne inne hela dagen men hon såg stressad ut när jag kom på morgonen och stress vet vi ju också att det är dåligt för fången och för allt annat. 
Men ikväll var det visst skönt att komma in igen.
Vilket jävla väder. Vinterjackan åkte på men jag frös ändå. Tvi. Fast skönt att bara kunna ligga och sova med gott samvete. 
Händerna var isbitar efter Ebbas promenad.
Samtidigt får jag bilder från min vän som är på Öland och solar... Men jag är inte bitter. Inte alls. 
0 kommentarer