Måndag

Men alltså vad i helvete. Jafår så inihelvete med skitspam på ett inlägg som är jättegammalt och det har hållit på till och från jättelänge. Det är samma inlägg och långa långa "kommentarer" på olika konstiga språk.
Vafan?
 
Så var Leffe halt också. Suck. Tänkte rida honom idag han har ju fått vara då han blev lite knackig igen men har nu sett så bra ut och har varit ute och promenerat lite så tänkte rida, han vill ju så gärna. Men när jag satte mig upp så linkade han utav tusan. Hoppade av och kollade hovarna, dålig matte som inte gjorde det före.
Hittade en sten som kilat in sig vid strålen. Petade ut den och hoppade upp igen, han kändes mycket bättre och vi traskade iväg men så var han tvungen att gå i gruset på vägkanten en bit och blev tokhalt igen. Ingen sten som satt fast den gången men det är ju ett ganska rejält märke efter stenen som suttit där.
Jag orkar inte...
 
Frej fick bara en promenad i backarna på näset, verkade ganska piggelin iaf.
 
Aldrig förut funnit en dubbelgula så jag tyckte att det var lite facinerande när jag gjorde det igår
 
0 kommentarer