Full rulle kanelbulle

Alltså, vilken... händelserik semester. Minst sagt. Och den är inte slut än..
Jag som inte hade tänkt göra nånting på min semester. Bara ägna mig åt hästarna, se film och börja kladda i mina målarböcker igen, jag har inte hunnit med nått av det. 
Ha ha. Ja men så får det också vara, jag är glad över hur det har blivit och har gjort en himla massa kul.
Idag: väldigt väldigt bra förmiddag men mindre kul eftermiddag/kväll med utryckning till en halt Bacon, veterinär och pyssel och imorgon eventuellt klinik med densamme för självlart är matte långt långt bort när pålle lyckas trampa in en spik i foten. 
 
 
Sen afton idag blev det en snabb promenad med Frej, söta söta Frej och en tur med cykel med Stråla samt lite galopp på lina på ridbanan. Det var ett jäkla tryck i steget på fröken och pigg var hon. 
 
Lördagens 50 års fest för världens bästa Maritha var som väntat superkul, bara helt fanstastisk, söndagen var... Eh.. Spenderades i en hammock kan vi väl säga. Inte riktigt vad jag hade önskat av dagen men mysigt ändå fram till att jag nyktrade till och huvudvärken kickade in.
Eh. Det är tur som attan att man bara gör sånt där max 2 gånger per år.. Men kul var det.
 
 
Badat två gånger har jag hunnit med också, i älven lördag natt och i havet idag. 
 
Kanske borde sova nu då jag ska iväg tidigt till Bacon, men jag är inte ett skvatt trött.
1 kommentar
Johanna

Hoppas det går bra med bacon. Är det infektion man är rädd för?

Svar: Ja precis. Eller att spiken ska ha skadat bursan eller senor eller något.
Stjärnstrålar