Några ord iaf

Och här, en bild på Ebba
 
Alltså jag har verkligen ett gäng trofasta läsare som loggar in varenda dag trots att här är extremt ointressant.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det som okuperar min hjärna 24/7 kan jag inte skriva om.
 
Hm. Ja ikväll hade jag en supermysig stund med Leffe och Stråla, båda var jättegosiga. Red sen en liten sväng på Leffe med Stråla som handhäst, han var lite tassig i början, tror han är väldigt rädd för att halka, det har ju varit så tjuvhalt senaste och det tog en himla tid att få tid med hovslagaren för skoning. 
Annars fint.
 
Har varit lite sjuk också, åkte till läkaren i måndags som skickade mig till akuten, så sjuk tyckte jag väl inte att jag var och höll på att skämmas ihjäl över att sitta på akuten och ta upp tid och plats, nästan så jag tänkte åka därifrån, men läkaren jag fick träffa där tyckte det var bra och så har jag fått en massa antibiotika och magen growlat utav helskotta, först idag den börjat lugna ner sig.
 
Ja. 
2 kommentarer
Tiger

Akuten? Oh lord! Hoppas du blir bättre snart.

Jag är mest glad att du flyter på och att det är lite balans i nuet (kanske?) nu. Ebba är söt som socker.

Kram!


Svar: Balans? Hm. Nja.Det är mest konstigt och udda men iaf roligt =)

Kram!
Stjärnstrålar

Therese

Ser framemot att ses till veckan så vi får surra. 😊👍

Svar: Mm, skönt att kunna berätta för nån iaf.
Stjärnstrålar