Drömma lite

Jäklar vad jag sover gott på jobbet. Alltså på den delen av jobbet som jag faktiskt får sova. Det är helt otroligt faktiskt, visst kan jag ha en del sömnsvårigheter även där men oftast somnar jag ovaggad och sover som en stock, inatt har jag nog i det närmaste varit medvetslös, inte ens varit upp och kissat vilket jag annars brukar göra minst en gång. Visseligen jobbat vaken natt natten före men det brkar ha ytterst liten betydelse. 
Det är på jobbet och hos Therese jag brukar sova som bäst. 
 
Annars är det ett fasligt upp och ner, jag tror jag blir knäpp. 
Imorgon har dom lovat superväder och jag är ledig så jag hoppas på en ridtur på Stråla, hon har dock inte varit på topp nu ett tag så vi får se. 
 
Förresten, se, Horze, i Boden
 
Nu ska jag ägna mig åt googlande och drömmande
1 kommentar
Ullis

Ja, hästshoppen är bra mycket bättre nu än förr! Flera tummar upp!! (för att inte tala om Granngården - mums!)

Svar: Jaha. Granngårdens utbud har jag nog inte tittat så noga på, mest bara sprungit förbi på väg mot foderavdelingen.
Stjärnstrålar