Back on track?

För tidigt att ropa hej men det kanske börjar ordna upp sig, kanske bilen girar upp ur diket och fortsätter på vägen istället för att krascha in i en bergvägg.
Kanske det hjälper at bombardera universum med goda energier? 
Mm, skeptisk men som sagt, det skadar ju inte. 
Ibland blir jag iaf lite stolt över mig själv men vissa saker bara måste man reda i oavsett utgång även om det är skitjobbigt.
 
Känns även som att mitt hästliv börjar röra på sig igen, det börjar vara lite roligt igen. 
 
Haft en väldigt bra dag iaf. Lång sovmorgon, låååång. Bakat banoffee paj, men gudars så gott.
Promenerat med min pigga 13,5 åring till hästarna där ponnyserna har fått gå lösa på gården och roa sig med att städa, dom är suveräna på att städa, samt att dom motionerar sig själva genom att springa runt lite också.
 
Och jag och Stråla fick en väldigt fin ridtur.
 
Hon var inte helt hundra i början, lite kort och seg som kola i kroppen, jobbade henne mycket, små serpentiner över vägen, flytta kroppsdelar, övergångar och samla i nerförsbackar, mycket noga med alla momenten och hon var superfin. Kvicknade till i både kropp och knopp utan att bli för i gasen, två fina galopper.
På hemvägen hade hon ett härligt gung i kroppen. Stretchade bra när vi kom hem igen.
Duktig tös!
 
Promenerade hem med Ebba och sen haft trevligt häng med vän på kvällen.
Samtal med Therese och gjort upp lite planer som känns roliga om det blir av.
 
Bra dag. Nu fortsätter vi så här, så det så. 
 
0 kommentarer