Blääääääääää

Fan vad jag blir less ibland, idag orkade jag vara människa i ungefär 3 timmar, sen var det kört. Men jag var ändå tvungen att motionera Stråla lite, blev en extremt omotiverad cykeltur där fröken var svinpigg och körde balanstrav och drakblås och jag bara var sur och ville vara nån annanstans, i soffan.
Vad jag hade velat vara normal och orkat gå på stan och kolla på rean ta en ridtur utan att det ska kännas som ett oöverstigligt berg.
Om man liksom hade fått vara pigg bara åtminstone nån gång. Eller åtminstone slippa den där totala zombiekänslan. 
Alltid alltid trött, alltid alltid ont. Konstant hela jävla tiden, dygnet runt. 
Less på alla välmenande "råd"  om ditten och datten "när jag hade ont i ryggen så" "du borde" "har du tagit en huvudvärkstablett" bla bla. 
Less less less. 
Ont och trött, jävla fånigt ord, trött. Fullständigt jävla utmattad. 
 
Jävla skit 
0 kommentarer