Bitter som fan

Det kan vara så att jag är lite extra bitter för att det snart är nyår. Jävla skithögtid. Och för att jag tog ett beslut som kanske var bra men helt sjukt tufft. 
Kanske dumt vilket jag börjar få ångest över. Blah 
Sorry. 
Men Blah. 
 
Blev iallafall en liten ridtur i afton på Stråla och med Leff som handhäst vilket gjorde mig lite gladare en stund. Galet pigga båda två, speciellt gammelman. 
Kort tur med mest skritt och lite trav. 
 
Läkarbesök också med min jävla fot som gör så in i helvete ont ala svårt att få på sig en sko samt svårt att sova för att den värker (som att jag inte redan hade svårt att sova nog) och det är visst något muskelfäste som är överanstängt, försöka vila foten och ge den stöd var väl rådet. Kanske det var lite obra att kasta kryckorna efter två dagar när det hade skett. 
Men va fan. 
 
Kan vi snabbspola till vardag nu? 
 
Blah 
1 kommentar
Therese

Kan du inte ändra dig i dit beslut om det känns jobbig?
Hoppas iaf att du får en bra avslutning på året. Va rädd om dig!

Svar: Gjort det nu.
Stjärnstrålar