Materiell lycka

Relativt bra dag idag. Jag får nog dock inse att det inte är som det var nå mer. Det är ändå imponerande att det varit som det varit så här länge.
 
Jag har köpt mig en ny telefon, fast jag älskar min telefon som jag har så är stackaren väldigt utsliten och eftersom att jag beövde en ny telefonoperatör (HATA Telenor) så gick jag in på telia och fick mig en billig telefon och ett abonnemang hos en operatör som fungerar.
Telenor är det sämsta skit nånsin. Tvi tvi tvi. 
 
Man kan ju trösta sig med lite meteriell lycka när det övriga är lite si och så.
Jag har dock inte ens öppnat asken än, det har varit fullt upp hela dagen.
 
Storstädat lighallen, den har varit lite eftersatt så det tog sin lilla tid. 
Plockat blåbär med Ebba
Packat och fixat inför helgens kurs och så tillsammans med Jessica fört pållarna till Solberg så allt är klart inför morgondagen. Nu är jag pepp på kurs.
 
Och Stråla får bo ihop med sin kärlek ända till på söndag, hon är så glad och piper och grymtar så fort han tittar på henne eller tar i henne.
 
0 kommentarer